Forum KGB
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
''Hobbit'': Pierwszy zwiastun ''Niezwykłej podróży''
Autor Wiadomość
Lean val Tirach 
Prorektor
Leanan sídhe


Wiek: 34
Dołączyła: 07 Maj 2008
Posty: 4149
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-13, 15:16   

pajk napisał/a:
Bilet droższy jak w teatrze ........ karma po wymuszonej cenie ..... i na koniec wchodzę i ze 20 minut wyjących reklam i zwiastunów .

Chyba dawno w teatrze nie byłeś. Może na "szkolne lektury" dla podstawówki bilety są po 15 zł, ale ja ostatnio za bilet na "Klimakterium... i już" zapłaciłam 110,-. Tyle samo kosztuje bilet na "Ślub doskonały" w Teatrze Muzycznym. Do Teatru Wielkiego chodzi się za minimum 60 zł. Nie wiem, jak w innych miastach, ale w Łodzi teatr kosztuje... a niestety okazuje się ostatnio, że szkoda takiej grubej kasy na przedstawienia nieznane. Opery, operetki, które znam i które mi się podobają obejrzałam już po 2-3 razy w różnych obsadach. Ileż można? :lol:

Caroline* napisał/a:
Po ostatniej wizycie w kinie z moimi młodszymi siostrami (wtedy 7 i 9 lat) powiedziałam, że więcej z nimi do kina nie pójdę. Kłóciły się o popcorn Nie tylko zresztą o to, w ogóle nie potrafiły się zachować

Bo do kina nie zabiera się dzieci do 15 roku życia. :lol: Zresztą ja kulturalnie oglądam filmy w kinie, bo na ogół chodzę po 21:00. Wtedy są sami dorośli i nie ma większości z wymienionych przez was problemów.

Nie masz z kim powiadasz... a na co lubisz chodzić do teatru?
_________________
"Zombies again, huh? I wonder who can be so stupid to bring dead back to life..." Undertaker from Kuroshitsuji
Everyone wants a magical solution for their problem, but everyone refuses to believe in magic.
"Guys who are so intense for no reason get on my nerves." Tsukishima Kei
 
 
 
Caroline* 
Towarzysz
Dumasoholiczka ;)


Wiek: 24
Dołączyła: 15 Gru 2012
Posty: 423
Skąd: imaginacja
Wysłany: 2013-12-13, 21:21   

Lean val Tirach napisał/a:
Nie masz z kim powiadasz... a na co lubisz chodzić do teatru?
_________________

trudne pytanie mi zadałaś :lol:
ja raczej patrzę na repertuar żeby określić, czy mnie zainteresuje



chyba się wybiorę na to: http://www.laznianowa.pl/item/trzej-muszkieterowie ;)
Wszystko co lubię w jednym - muszkieterowie, pojedynki, intrygi, humor...
a przede wszystkim - Dumas :D adaptacja jednej z moich ulubionych jego powieści :)
_________________
"Wkrótce nie będzie już wrogów.
Osiągniemy spokój i równość.
Będziemy żyć w zbiegach okoliczności.
Wierzymy w ekwiwalenty.
Nie będziemy się różnić.
Zjednoczymy się.
W końcu będziemy niewolnikami."

Rodrigo Garcia
GOLGOTA PICNIC
 
 
Lean val Tirach 
Prorektor
Leanan sídhe


Wiek: 34
Dołączyła: 07 Maj 2008
Posty: 4149
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-13, 22:44   

Widzisz, boję się takich przedstawień. Byłam kiedyś na "Królu Edypie" w "nowoczesnym wydaniu" i płakać mi się potem chciało. Mitologia dostała młotkiem. :(

Ale jak zachęcisz, to kto wie. :)

A wracając do Hobbita, czy elfy nie są świetne? :serce: Mój ulubieniec - Thranduil.
_________________
"Zombies again, huh? I wonder who can be so stupid to bring dead back to life..." Undertaker from Kuroshitsuji
Everyone wants a magical solution for their problem, but everyone refuses to believe in magic.
"Guys who are so intense for no reason get on my nerves." Tsukishima Kei
 
 
 
Caroline* 
Towarzysz
Dumasoholiczka ;)


Wiek: 24
Dołączyła: 15 Gru 2012
Posty: 423
Skąd: imaginacja
Wysłany: 2013-12-13, 22:50   

Lean val Tirach napisał/a:
Ale jak zachęcisz, to kto wie. :)

trudno zachęcić do czegoś, czego się nie widziało :(

kilka lat temu chciałam pójść na nową ekranizację Trzech muszkieterów do kina - w końcu nie poszłam, bo koleżanka z którą miałam iść się rozchorowała, a jak wyzdrowiała okazało się, że filmu nie ma już w repertuarze... ale jak obejrzałam później film w internecie okazało się, że nie ma czego żałować - powieść została SPROFANOWANA, nie wiadomo skąd wzięły się tam sterowce (w XVII w. :shock: ), a nawet latające okręty... przedstawione wydarzenia niewiele miały wspólnego z pierwowzorem, a bohaterowie byli sztuczni, mieli nienaturalne ruchy... i efekty też były sztuczne... PORAŻKA
_________________
"Wkrótce nie będzie już wrogów.
Osiągniemy spokój i równość.
Będziemy żyć w zbiegach okoliczności.
Wierzymy w ekwiwalenty.
Nie będziemy się różnić.
Zjednoczymy się.
W końcu będziemy niewolnikami."

Rodrigo Garcia
GOLGOTA PICNIC
Ostatnio zmieniony przez Caroline* 2013-12-13, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lean val Tirach 
Prorektor
Leanan sídhe


Wiek: 34
Dołączyła: 07 Maj 2008
Posty: 4149
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-13, 22:53   

No, idź, idź i opowiedz. Tylko bez ściemy potem. :lol: Już przerobiłam "jakie fajne", "super" i "musisz to zobaczyć"! :lol:
_________________
"Zombies again, huh? I wonder who can be so stupid to bring dead back to life..." Undertaker from Kuroshitsuji
Everyone wants a magical solution for their problem, but everyone refuses to believe in magic.
"Guys who are so intense for no reason get on my nerves." Tsukishima Kei
 
 
 
Caroline* 
Towarzysz
Dumasoholiczka ;)


Wiek: 24
Dołączyła: 15 Gru 2012
Posty: 423
Skąd: imaginacja
Wysłany: 2013-12-13, 23:00   

Lean val Tirach napisał/a:
No, idź, idź i opowiedz. Tylko bez ściemy potem. :lol: Już przerobiłam "jakie fajne", "super" i "musisz to zobaczyć"! :lol:

nie ma obaw ;) jeśli adaptacja jednej z moich ulubionych powieści mi się nie spodoba, to ogłoszę to wszem i wobec ;) jestem dość wymagającym odbiorcą, jeśli chodzi o adaptacje powieści Dumasa :D
_________________
"Wkrótce nie będzie już wrogów.
Osiągniemy spokój i równość.
Będziemy żyć w zbiegach okoliczności.
Wierzymy w ekwiwalenty.
Nie będziemy się różnić.
Zjednoczymy się.
W końcu będziemy niewolnikami."

Rodrigo Garcia
GOLGOTA PICNIC
 
 
algreholt 
Towarzysz
Czytacz Pospolity


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2005
Posty: 805
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-14, 15:27   

Myślę Pajku że trochę przesadzasz, jak zwykle, jedyne z czym się z Tobą zgadza, to z tym, że reklamy są za długie. A co do reszty, to nie miej pretensji, że bilety drogie, albo że popcorn jest dla wszystkich. Zacząć trzeba od ludzi. Popyt napędza podaż, jak to "bydło" nauczy się oglądać to i popcorn nie będzie przeszkadzał. Mówisz że kiepskie filmy, sam wybierasz na co idziesz. Wybierz ambitne kino, chociaż trudno jednoznacznie zdefiniować ambitne, bo dla każdego to co innego, to i widz będzie inny, nie będzie żarł popcornu i będzie w ciszy kontemplował film.

Odrobina kultury nikomu nie zaszkodziła, ale czym skorupka za młodu....jak widzę że do teatru ludzie idą w dżinsach i w blacie to czego się po kinie spodziewać
_________________
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost...
 
 
 
geralt 
Prorektor


Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 3025
Wysłany: 2013-12-14, 18:17   

algreholt napisał/a:
Popyt napędza podaż

Bardzo często jest odwrotnie.
_________________
A king does not need a chair to sit upon - he only needs a horse.
Khal Drogo
:geralt:
 
 
pajk 
Przyjaciel forum


Dołączył: 07 Lip 2004
Posty: 4815
Skąd: AboCo:)
Wysłany: 2013-12-14, 20:31   

algreholt napisał/a:
"bydło"
A dziekuje w imieniu ogółu ........ :oops: :cry:
algreholt napisał/a:
Zacząć trzeba od ludzi.
tak od komuny sie ich ukulturalnia i kurwa coraz wiecej chamstwa materiaał kijowy musi !!!!!! ..... -Moze by rozwalic i wziąć eskimosów?
algreholt napisał/a:
Wybierz ambitne kino
A weź sie wal :lol: !!! Filmy sprzed 15 ...20 lat i starsze to ja juz ogladałem :lol: :lol:

Znaczy sie w blue jeansach , brak kultury ......
-hmmmm se zagladne ...........

no fakt! Chuja tam mam.................. :/ :oops:
_________________
hmmmm..? :(
 
 
 
Caroline* 
Towarzysz
Dumasoholiczka ;)


Wiek: 24
Dołączyła: 15 Gru 2012
Posty: 423
Skąd: imaginacja
Wysłany: 2014-03-23, 21:16   

Lean val Tirach napisał/a:
No, idź, idź i opowiedz. Tylko bez ściemy potem. :lol: Już przerobiłam "jakie fajne", "super" i "musisz to zobaczyć"! :lol:

Byłam. Dziś dopiero, bo poprzednio biletu nie zdążyłam kupić...

Przyznam, że trochę się obawiałam profanacji powieści.

Spodziewałam się parodii. I rzeczywiście. Ale w pozytywnym znaczeniu!
Przerysowane, karykaturalne postaci wzbudzające salwy śmiechu, przesadzona mimika, pojedynki, których uczestnicy nie wiedzieli, po co, na co, dlaczego właściwie i o co się biją, elementy "na motywach" totalnie sparodiowane.
Niemal nie było charakteryzacji, wszyscy poza jednym aktorem grali po kilka postaci, rekwizytów też brakło - to i lepiej :D Dźwięki i gesty w zupełności wystarczyły. Działały na wyobraźnię.

Nieomal jakby się książkę czytało, więcej trzeba było sobi wyobrazić, niż było widać. Widownia co i rusz wybuchała śmiechem.

Dodali elementy współczesne (np D'Artagnan cykający fotki czy dzwoniący do Buckinghama z ostrzeżeniem), ale widać było, że jest to celowe zagranie i zdecydowanie udane.




Zdecydowanie nie to co filmowa, chyba najnowsza wersja
https://www.youtube.com/watch?v=zu5KuAkl4Oc
jak dla mnie najgorsza
_________________
"Wkrótce nie będzie już wrogów.
Osiągniemy spokój i równość.
Będziemy żyć w zbiegach okoliczności.
Wierzymy w ekwiwalenty.
Nie będziemy się różnić.
Zjednoczymy się.
W końcu będziemy niewolnikami."

Rodrigo Garcia
GOLGOTA PICNIC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

Template NoseBleed v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

Forum administrowane przez: Grimlock, Nieznany

Forum KGB dostępne jest również pod aliasem forumkgb.xx.pl
xx.pl - darmowe aliasy www