Forum KGB
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Kim jesteś?
Autor Wiadomość
Mistress 
Przyjaciel forum


Wiek: 38
Dołączyła: 06 Lip 2004
Posty: 6946
Skąd: hmm
Wysłany: 2004-07-08, 18:19   Kim jesteś?

Ponawiam temat który na poprzednim forum zapoczątkował ś.p. Mcolin.

Napisz parę słów o sobie, drogi użytkowniku.

ZMIENIAM DO CHOLERY TEN WPIS BO JUZ DAWNO NIEAKTUALNY.

Mam na imię Magda, wiek widzisz po lewej stronie.
No!
Ostatnio zmieniony przez Mistress 2006-02-09, 03:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dracon Łaś
Gość
Wysłany: 2004-07-08, 21:21   

Ja mam na imię Krzysiek, mieszkam w Nowym Targu, mam 14 lat, uczę się w Gimnazjum im. kard. Wyszyńskiego. Mój ulubiony pisarz to A. Christie i J. R. R. Tolkien.
 
 
MOONMAN
Gość
Wysłany: 2004-07-10, 22:33   

Ja jestem grzesiek mieszkam w jaworznie mam 20 lat własnie sie nie dostałem na studja informatyczne ale to przeboleje moi ulubieńcy to Tolkien i Rowling
 
 
Rahazel
Gość
Wysłany: 2004-07-13, 21:02   

Nazywam się Rahazel mieszkam w Łęczycy urodziłem się w 07.09.1987 gustuje przedewszystkim w książkach dobrych i wciągających, muzyce metalowej, mitologii i grach.
 
 
aftek
Gość
Wysłany: 2004-07-13, 23:55   

Hej!!! Mam na imie Michal. Mam 24 lata. Wlasnie koncze automatyke i robotyke na PW. We wrzesniu sie bronie (jak Bog i promotor pozwola). Uwielbiam Kinga, Koontza, Tolkiena i Sapkowskiego. Teraz czytam ksiazki Douglasa Adamsa (pokrecony gosc :) )
 
 
dedorka 
Docent



Wiek: 37
Dołączyła: 16 Lip 2004
Posty: 942
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2004-07-17, 23:15   

No to i ja się przedstawię.
Dorota, 22 lata, mieszkam w Warszwie, uwielbiam czytać i od małego uwielbiałam. Mój gatunek to thrillery, biografie, obyczajowe... takie tam. Autorzy głownie King (ale bardzo wybiórczo) i Koontz.

Pozdrawiam.
 
 
 
Mcolin
Gość
Wysłany: 2004-07-20, 23:27   

Haha widzę tu powinien skierować swoje pierwsze kroki... może uda się powrócić nie wiem co mnie dziś trafiło by zajrzeć na stronę i patrzę o nowe forum... no to musze się zarejestrować.. zobaczymy ja będzie dalej...
No więc koniec OT
Mam na imię Łukasz lat 20 studiuje Politologie hm... mieszkam w Łomiankach ulubiony pisarz chyba brak... wielu lubię
 
 
ragazza85
Gość
Wysłany: 2004-07-21, 12:19   

wesoła dziewczyna ragazza wita was serdecznie! Mam 19 latek, mieszkam na dolnymśląsku, ucze sie w technikum handlowym. Lubie wszystko co dobre , miłe i przyjemne...słucham hip hopu i rocka metal też wchodzi w gre:) :mrgreen:
 
 
MOONMAN
Gość
Wysłany: 2004-07-21, 21:19   

sorki ze ci to powiem ale hh i metal troszke sie kłóca ze soba te dwie kultury nie moga żyć razem w zgodzie


mhm..kiedys taka płytka była..Judgament Night, soundtrack filmowy, połaczenie HH i metalu , hard core...więc sie da:)

Zresztą hard core często łaczy sie z innymi gatunkami muzycznymi...

edit by skycriesmary
 
 
ragazza85
Gość
Wysłany: 2004-07-22, 00:07   

Moonman dzieki za uwage ale w moim przypadku sie nie kłócą, nic mi nie przeszkadza,potrafie zatolerowac kazdy rodzaj muzy:P i przy kazdym sie bawic...
 
 
dzidzia 
Pierwszak
bobas



Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 73
Wysłany: 2004-07-23, 14:09   

to ja
ktos zwrócił uwagę że zwracaja sie tu ludzie do mnie jako ONA jestem ON Jurek po prostu, latek sporo cos pod 4 krzyżyk, miasto Otwock, ksiązki fantastyka w każdym wydaniu podobnie z filmami, muza rock lata 80-90, elektroniczna
to na tyle
_________________
bobas
prośby i sugestie tylko na maila
 
 
Wicked 
Gimnazjalista



Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2004
Posty: 204
Skąd: Bytom
Wysłany: 2004-07-23, 14:50   

Witam, mam na imię Oskar i liczę sobie 19 latek. Przed trzema tygodniami zostałem przyjęty na I rok informatyki na Politechnice Śląskiej, mieszkam w Bytomiu, jak widać obok. Oprócz czytania interesuję się odmiennymi stanami świadomości (na razie w teorii).
Moi ulubieni autorzy to: Sapkowski (wieczny szacunek za sagę o wiedźminie), Grisham, Crichton, Clancy.
_________________

 
 
 
mysza_de
Gość
Wysłany: 2004-07-26, 22:52   

hmmmm...

to ja sie dolacze :mrgreen:

mam na imie Marzena, lat 28, mieszkam na Bawarii i uwielbiam czytac... praktycznie wszystko i po Polsku, co niestety bywa skomplikowane z powodu braku literatury w w/w jezyku. Dzieki ebookom moge stworzyc sobie wlasna biblioteke i moze kiedys przeczytam to wszystko co zbieram :mrgreen:
 
 
Ghede
Gość
Wysłany: 2004-07-30, 01:15   

A jam jest Grzegorz z Łodzi lat 22... studiuję historię na UŁ... jestem punkiem ale słucham również metalu i rocka... z autorów to zdecydowanie Anne Rice...
 
 
Ryma 
Przedszkolak


Dołączył: 12 Lip 2004
Posty: 25
Wysłany: 2004-07-30, 13:06   

JA to JA

28 lat, niekarany (notowany), żona, synek, z miasta Łodzi

Z książek to głównie fantasy i fantastyka ale nie pogardzam też inną tematyką (byleby by dobra była), może oprócz horrorów, bo ich nie trawię
_________________
Piszę, żeby dobić do 50 posta :-\ (strzeżonego......... itd itp )
 
 
qqnamuniu
Gość
Wysłany: 2004-08-02, 21:08   

IMIĘ: Łukasz
WIEK:16 wiosen :wink:
MIEJSCE ZAMIESZKANIA:Turze Pole
SZKOŁA: L.O. Brzozów (po wakacjach) :roll:
ULUBIENI AUTORZY: Stephen King i William Wharton
 
 
zimsuc
Gość
Wysłany: 2004-08-05, 16:50   heh ...

No jak ladnie sie wszyscy przedstawili - :)

Tak wiec jestem Jacek wiek 29 lat oczy piwne wzrost wysoki - pracuje w branzy IT.
Ksiazki sa moja pasja od jakis 20 lat ( nie przesadzam - na poczatku byl Baltazar Gabka)
Nie mam najbardziej ulubionego autora - aczkolwiek zawsze sie zaycztywalem seria
Pan Samochodzik - Nienackiego. Acha zapomnialem dodac ze jestem z centralnej polski
Zgierz kolo Lodzi. Wystarczy na moj tema w razie pytan zapraszam na maila.
 
 
owiec
Gość
Wysłany: 2004-08-05, 17:22   

To teraz moja kolej

Jestem Marcin mam 19 wiosen jestem z Katowic obecnie pracuje jako inżynier budowlany z szkołą już skończyłem ulubioni autorzy : Agatha Christie,Alfred Hitchcock,Stephen King
 
 
InterSix 
Przyjaciel forum
Pomarańczowa Furia


Wiek: 46
Dołączył: 25 Lip 2004
Posty: 1373
Skąd: Z innej bajki
Wysłany: 2004-08-06, 08:18   

Ja też chcę :)
(...) ciach ciach (...)
Niestety po przeczytaniu kilku ustaw o chronie danych zrezygnowałem z ujawniania sie :)
Sorki :)
_________________
pajk napisał/a:
Piepszony malkontent !!!
Nieznany napisał/a:
to markotny kocur jest

Ostatnio zmieniony przez InterSix 2004-08-19, 16:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Puchatek
Gość
Wysłany: 2004-08-06, 13:41   

Kim jestem?? jestem Puchatek :) "starzy" uzytkownicy mnie pamietaja (mam nadzieje) a dla nowych napisze ze nazywam sie Karolina mam 18 lat mieszkam w Gdańsku. Wiecej o sobie pisac mi sienie chce :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

Template NoseBleed v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

Forum administrowane przez: Grimlock, Nieznany