Fotografia cyfrowa
Odpowiedz do tematu

:
Nie trafiłeś - podpowiedź popularna używka :wink:

:
No to ja strzelam => tytoń??

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost...
:
Kawa

Gdyby głupota miała skrzydła, to wielu trzeba by było z procy karmić
:
oneill jesteś wielka laurkę prześlę na PW

:
Chciałam sobie śliczne zdjęcie oneill "Dun photoshp" dać na tapetę, ale jest za małe. :( Przy powiększeniu jest niewyraźne. :(

____________________
I znowu jestem w niebie. :)
:
Mis jak chcesz moge wyslac wersje oryginalna (bo ta zamieszczona jest pomniejszona - to zrozumiale!) na Twoj mail ale to chwile potrwa.
Napisz na priv OK?
Poza tym mam smutna wiadomosc - juz wiecej nie bedziecie moich zdjec ogladac bo mi sie limit uploadu wyczerpal :cry: :cry: :cry:

Gdyby głupota miała skrzydła, to wielu trzeba by było z procy karmić
:
andy - kawe to ja sama kiedys hodowalam i marzy mi sie zeby sobie taka sama tutaj "wyrosnac". Stad moja znajomosc tematu :)
Na razie mam pomarancze ktora juz raz owocowala (a chorowala mi rok zanim doszla do siebie). Teraz znow zapowiada sie na zniwa bo kwitnie.

Gdyby głupota miała skrzydła, to wielu trzeba by było z procy karmić
:
Ja swoją kawę hoduję i hoduję i.....i ma może 15 centymetrów wysokości. Ale za to inne roślinki mam pokazowe :) :

Jool
:
oneill napisał/a:
juz wiecej nie bedziecie moich zdjec ogladac bo mi sie limit uploadu wyczerpal

oneill do cholerki :evil: spójrz na mój podpis
CZEMU LUDZIE GO NIE CZYTAJĄ?! NO CZEMU?!

A teraz z innej beczki:
Tak, poproszę na maila zdjęcie. :) Najlepiej więcej niż to jedno :twisted: bo są taaakie śliczne.

____________________
I znowu jestem w niebie. :)
Konrad
:
algreholt napisał/a:
No to ja strzelam => tytoń??

uśmiałem się :lol:

Sam kiedyś uprawiałem namiętnie rośliny tropikalne - wciskałem pestki cytryn, pomarańczy i grejfrutów do każdej doniczki i czekałem na pojawienie się jakiegos listka.
Ale wasze uprawy są niesamowite :shock:

:
Mistress napisał/a:
oneill do cholerki :evil: spójrz na mój podpis
CZEMU LUDZIE GO NIE CZYTAJĄ?! NO CZEMU?!


Czytaja czytaja tylko mnie chodzilo o wklejanie fotek jako takich (jak przedtem), imageshack znam odkad mam aparat i chyba tez tutaj rzucilam o nim haslo.
Trzeba bedzie w ten desen... Skoro inaczej sie nie da.
Osobiscie unikam linkow jesli nie musze - ze wzgledu na nedzny stan mojego polaczenia internetowego. Czasem czekam ruski rok az sie cos sciagnie. I na razie nie widac poprawy.
Pamietam w latach 70-tych na polskiej wsi nie odbieralo sie programu II TVP (nie dochodzil) - no wiec internetowo to ja jestem na tym samym etapie. Najwyzsza zanotowana szybkosc to 33kbps ale to sie zdarza baaardzo rzadko.
Marze o broadband ale do nas jeszcze nie dotarl...


Dziwie sie ze na haslo "uzywka" nikt nie odpowiedzial automatycznie: alkohol.

Gdyby głupota miała skrzydła, to wielu trzeba by było z procy karmić
:
Jako że lubie stonowane barwy na monitorze w tym oczywiescie ciemne tło; oto mojee ukochane kocisko które na moim pulpicie widnieje.( tu w mniejszej rozdzielczosci niestety).

Czarna ustrzelona canonem A75

pajk napisał/a:
Piepszony malkontent !!!
Nieznany napisał/a:
to markotny kocur jest
Konrad
:
InterSix, zdjęcie niesamowite!

Dorzucam kilka swoich "zwierzęcych" produkcji:
kotki

zaskroniec

pszczółka

:
Wszystkie Wasze foteczki są śliczne.
Konrad, po co ta gałąź przy wężu? Chyba nikt mu nic nie zrobił?!

____________________
I znowu jestem w niebie. :)
:
Psie życie:

Jool
Konrad
:
Miss, to gałąź pochylonego nad wodą drzewa :)
Zaskrońce czasami wypełzają z trawy, albo spomiędzy trzcin i jeśli nikt im nie przeszkadza to wylegują się na słońcu.
Są bardzo przyjemne w dotyku, czasami straszą rozwierając szczęki i chwytając za dłoń, ale jest to zupełnie niegroźne. :)

Szkoda, że tak wielu ludzi panicznie się ich boi, szczególnie na wsi. Są masowo zabijane, gonione i płoszone :(

Jool, świetny pies - też bym tak chciał się powylegiwać i poleniuchować. :D

:
To ja tym razem daję kilka fotek z Pucharu VW Golfa TDi rozegranego na torze w Miedzianej Górze pod Kielcami

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost...
:
Widzę, że temat powoli umiera, oneill zamilkła, mam nadziejęże nie na zawsze więc zamieszczam kilka fotek z Zakopca, Pozdro Algreholt

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost...
Konrad
:
Kurde, fajne!
Szczególnie podoba mi się fotka druga. :)

:
Konrad napisał/a:
Kurde, fajne!
Szczególnie podoba mi się fotka druga.

To szlak na Świnicę, niestety nie udało mi się go przejść, ale z Kasprowego zeszłem na własnych nogach (2H) w drugą stronę są czerone wierchy. Generalnie wychodzę z założenia "Cudze chwalicie...."

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost...
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.