Forum KGB
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Mistress
2006-10-01, 14:09
e-book"i palmtopy
Autor Wiadomość
emeryt 
Magister
Wino jest mlekiem starców

Wysłany: 2006-04-02, 18:58   e-book"i palmtopy

:beer: Jestem tu nowicjuszem, ale starej daty i nie wiem czy dobrze się zalogowałem?
Bardzo dużo czytam bo dużo czasu spędzam w podróżach no i w ogóle mam mnóstwo czasu.
Mam do WAS parę pytań:
Czy Wasze biblioteki zawierają książki w formatach możliwych do czytania na tych małych komputerkach zwanych palmtopami, czy tylko na PC (zamierzam nabyć coś takiego palm TX).
Może Ktoś jest tak dobry by poprowadzić taki temat pomocy dla osób z mobilnymi urządzeniami typu porady dla początkujących (co z czym dotyczące książek w formie elektronicznej, jak i gdzie).
No chyba że to nie to miejsce na takie sprawy.
Byłbym wdzięczny za odpowiedź i ewentualne porady. :help:
emeryt
Ostatnio zmieniony przez emeryt 2009-02-24, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  

dziubek 
Magister
Monte Christo

Wysłany: 2006-04-02, 20:28   

Niestety na palmach się nie znam zanadto, ale mam za to pocketpc. Programów do czytania jest naprawdę dużo, jede lepsze, drugie gorsze, nie ma jednak obawy- do 90 procent formatów można coś dostać- sam zresztą czytam prawie wszystkie książki na mym podręcznym komputerku. Więcej poszukaj w Zainteresowania/komputery.

algreholt 
Towarzysz
Czytacz Pospolity

Wysłany: 2006-04-02, 21:05   

zajrzyj na forum strony www.pdaclub.pl tam w faqu i różnych topicach jest wszystko o książkach i formatach też jest dużo. Ja też mam niestety pocket pc a nie palma ale pomysł na zakup czegoś podobnego do czytania uważam za świetny.

emeryt 
Magister

Wysłany: 2006-04-03, 11:43