Forum KGB
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Inna Skala
Autor Wiadomość
Sakitta 
Przedszkolak

Wysłany: 2013-07-22, 16:04   Inna Skala

Jestem początkującym pisarzem amatorem. To mój pierwszy utwór, który udostępniam za darmo. Nabieram dopiero doświadczenia i chciałbym zapoznać się z waszymi opiniami. Każda uwaga, zarówno negatywna jak i pozytywna zostanie przeze mnie odnotowana. Ma to służyć bym kolejne opowiadanie napisał lepiej, a może kiedyś i wydam książkę. Na razie: piszcie czy podoba się wam fabuła, styl, ilość szczegółów, ogólne odczucie i co wam tylko przyjdzie do głowy. Opinie negatywne jak i pozytywne cenię sobie na równi. Na razie zapraszam do lektury. Dodam jeszcze pokrótce, że możecie kopiować utwór by go rozpowszechnić, konwertować na inne formaty, jednak zabraniam wykorzystania go w celach zarobkowych i edycji tekstu bez mojej zgody. Postójcie poniżej. Pozdrawiam Sakitta!

Linki: (pierwszy na stronę, drugi do bezpośredniego pobrania - około 300 KB, ściąga się w kilka sekund)
http://przeklej.net/file_details/115457.html
http://przeklej.net/down/...67b4138768.html

Opowiadanie ma 57 stron pdf'u. Historia przedstawia przygody inspektora wojskowego i jego towarzyszy, którzy udają się na prowincję Królestwa Larari by przeprowadzić śledztwo dotyczące chłopów znikających w lesie oraz utraty kontaktu z jedną wioską. Żołnierze początkowo bagatelizują sprawę, jednak szybko okazuje się, iż jest o wiele poważniejsza i niebezpieczniejsza niż z początku mogłoby się wydawać. Zamieściłem mnóstwo humoru, swoją ideologię i kilka scen walki. Gdzieniegdzie mogą być przecinki widmo :)

Caroline* 
Towarzysz
Dumasoholiczka ;)

Wysłany: 2013-07-22, 17:47   

Ooo... kogo ja widzę?

Przywitałbyś się chociaż na FK i KGB :P

Widzę, że całość bez zmian... to i moja opinia bez zmian :P

Sakitta napisał/a:
To mój pierwszy utwór, który udostępniam za darmo.